Πληροφορίες Παράδοσης & Επιστροφής

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Σε περίπτωση που η αγορά έγινε μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας για τη διασφάλιση του κατόχου αυτής, η παράδοση των προϊόντων γίνεται μόνο στον αγοραστή, ο οποίος θα πρέπει να παραλάβει την παραγγελία του αυτοπροσώπως επιδεικνύοντας την πρωτότυπη ταυτότητά ή το διαβατήριο του και την πιστωτική του κάρτα. Απαγορεύεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο εκτός κι αν ο αγοραστής εξουσιοδοτήσει  κάποιο τρίτο πρόσωπο εγγράφως. Και στην περίπτωση της έγγραφης εξουσιοδότησης, ο εξουσιοδοτούμενος θα πρέπει να επιδείξει τα ως άνω έγγραφα προκειμένου να ολοκληρωθεί η παράδοση των προϊόντων που έγινε μέσω πιστωτικής κάρτας.


ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Η παράδοση γίνεται το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημέρα της παραγγελίας και εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
Οι μέρες που αναφέρονται σε κάθε προιον κατά την αγορά αντιστοιχούν σε εργάσιμες και εξαιρούνται αργίες και Σαββατοκύριακα και ισχύουν από την στιγμή που τους σταλεί το mail της αποστολής της παραγγελίας τους.
H παράδοση στην νησιωτική Ελλάδα μπορεί να ξεπεράσει την αναγραφόμενη λόγω απόστασης.
Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον προηγούμενα έχει ενημερωθεί ο πελάτης, ο χρόνος παράδοσης δύναται να παραταθεί.


ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Η παραλαβή των προϊόντων γίνεται μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) εντός Αττικής ή με πρακτορείο μεταφορών για παραγγελίες μεγάλου όγκου.

Οι παραδόσεις στην νησιωτική Ελλάδα πραγματοποιούνται με πρακτορείο μεταφορών και η παραλαβή τους γίνεται από τον πελάτη απο τις αποθηκες τους.


ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ/ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ

Τα έξοδα αποστολής για όλη την Ελλάδα εκτός των Νησιών ανέρχονται σε 4€. Τα έξοδα αποστολής για νησιά είναι ανάλογα του όγκου και βλαρους τους και θα υπάρχει σχετικη ενημέρωση στον πελάτη μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. 

Τα έξοδα αντικαταβολής ανέρχονται σε 3 ευρώ.

Τα έξοδα αποστολής για αγορές άνω των 50 ευρώ είναι δωρεάν για όλη την Ελλάδα εκτος των νησιών.

Τα έξοδα αποστολής για την νησιωτική Ελλάδα είναι 10 ευρώ για παραγγελίες κάτω των 200 ευρώ και δωρεάν για άνω των 200 ευρώ.

Επιστροφή Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε περίπτωση που κάνατε κάποιο λάθος ή που δεν καλύπτουν τις προσδοκίες σας.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Πριν κάθε επιστροφή είναι απαραίτητη η επικοινωνία (μέσω e-mail ή τηλεφώνου) μαζί μας, και η συγκατάθεση μας για την επιστροφή που θέλετε να κάνετε. Σε κάθε άλλη περίπτωση το Homeful διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παραλαβή της επιστροφής σας.

Επιστροφή Μη Ελαττωματικών Προϊόντων

Στο Homeful έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε κάποιο προϊόν είτε λόγω αλλαγής μεγέθους, χρώματος είτε για οποιοδήποτε λόγο όπως για παράδειγμα επειδή δεν μείνατε ευχαριστημένοι από το προϊόν σας, παρέχεται η δυνατότητα της επιστροφής εντός 15 ημερών από την ημέρα παραλαβής.

Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 15 ημερών τότε το Homeful δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής.

 

Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.

Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται:

1. Στην αρχική κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, να μην έχουν πλυθεί, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να είναι πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν, μαζί με όλα τα ταμπελάκια τους και τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής)

2. Σε περίπτωση αλλαγής μεγέθους, σχεδίου, χρώματος λόγω λάθος εκτίμησης του πελάτη, μπορεί ο πελάτης να επικοινωνήσει στο μαζί μας και να αναφέρει την αλλαγή που θέλει να πραγματοποιήσει. Ο πελάτης επιστρέφει με την ίδια εταιρεία courier που παρέλαβε το προιόν στην εταιρεία με δικά της έξοδα και η εταιρεία μόλις το παραλάβει στέλνει το καινούριο με έξοδα αποστολής που επιβαρύνουν τον πελάτη.

3. Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για τα μαξιλάρια ύπνου για λόγους υγιεινής.  

Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντος, το homeful αναλαμβάνει πλήρως την αντικατάσταση και αποστολή του σωστού προϊόντος στον αγοραστή, καλύπτοντας εξ ολοκλήρου το κόστος αποστολής του, με την προϋπόθεση ότι το προϊόν θα επιστραφεί στην αρχική-εργοστασιακή του κατάσταση.

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και αφού προηγηθεί επικοινωνία, τηλεφωνική 210-2208193 ή μέσω mail (info@homeful.gr), από την μεριά του αγοραστή με την εταιρεία.

Η εταιρεία μας βαρύνεται τόσο με τα έξοδα της επιστροφής του προς αντικατάσταση προϊόντος και της αποστολής του νέου, εάν πρόκειται για λάθος της εταιρείας μας.

Αν πρόκειται για ελλατωματικο προιόν, το προϊόν που επιστρέφεται αντικαθίσταται με προϊόν των ιδίων χαρακτηριστικών, μάρκας, μεγέθους σε σχέση με το επιστρεφόμενο, χωρίς την ύπαρξη του ελαττώματος και υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχει διαθέσιμο στο εμπόρευμα της εταιρείας μας ή των προμηθευτών μας.

Το προιον επιστρέφεται από την εταιρία μας στον προμηθευτή και αφού περνάει για έλεγχο ενημερώνεται ο πελάτης για τις επιλογές που έχει. Η επιστροφή και ο έλεγχος μπορεί να διαρκέσουν έως και 15 εργάσιμες μέρες.

Εάν δεν είναι διαθέσιμο, η εταιρεία μας ενημερώνει τον πελάτη και του δίνει δύο επιλογές, είτε να υπαναχωρήσει και να λάβει πίσω το τίμημα που είχε καταβάλει, είτε να επιλέξει νέο προϊόν προς αγορά. Το νέο προϊόν που επιλέγει προς αγορά ο πελάτης πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας με το επιστραφέν σε αυτό. Εάν το κόστος είναι μεγαλύτερο από το ποσό που έχει ήδη καταβάλλει ο πελάτης, επιβαρύνεται με την καταβολή της διαφοράς του. Η επιστροφή, του προς αντικατάσταση προϊόντος, θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του.

Τονίζεται ότι όλες οι αλλαγές πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις εκάστοτε τιμές που ισχύουν στον διαδικτυακό χώρο homeful.gr.



Επιστροφή Χρημάτων

Σε περίπτωση που ο πελάτης ακυρώσει την παραγγελία, η επιστροφή των χρημάτων που δεσμεύθηκαν από την πιστωτική ή χρεωστική του κάρτα, θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση της παραγγελίας του.

Οδηγός Επιστροφής

Μετά την παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία, το αίτημά επιστροφής επεξεργάζεται άμεσα και ο πελάτης ενημερώνεται με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσης του αιτήματος.

Η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα, αναλόγως τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Μπορείτε αναιτιολόγητα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση μέσα σε διάστημα 14 ημερών από το χρονικό σημείο απόκτησης της φυσικής κατοχής των προϊόντων. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, απαιτείται η αποστολή στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@homeful.gr 

Η αποδοχή από εμάς της δήλωσης υπαναχώρησης και της επιστροφής των χρημάτων σε εσάς τελεί υπό την αναβλητική αίρεση της επιστροφής σε εμάς του/των προϊόντος/ων για την αγορά των οποίων ασκείται το δικαίωμα υπαναχώρησης. 

Στην περίπτωση εμπρόθεσμης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, η εταιρεία μας επιστρέφει στους πελάτες το ποσό της πληρωμής και τις δαπάνες παράδοσης του προϊόντος που είχαν επιβαρυνθεί. Η επιστροφή των ως άνω ποσών γίνεται εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα ενημερωθούμε από εσάς για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

Η εταιρεία δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα αγαθά.

Ο πελάτης αναγνωρίζει ότι επιβαρύνεται αποκλειστικά ο ίδιος (και όχι η εταιρεία μας) με το κόστος επιστροφής των προϊόντων σε εμάς.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ! Τα προϊόντα πρέπει να παραδοθούν ακριβώς στην ίδια κατάσταση που είχαν παραληφθεί από τον πελάτη, με τη συσκευασία τους σε άριστη κατάσταση, όλα τα ταμπελάκια και έντυπα που τα συνοδεύουν καθώς και τα λοιπά έγγραφα (απόδειξη λιανικής) με τα οποία συνοδεύονταν κατά την παραλαβή τους από τον πελάτη.

Ο αγοραστής ευθύνεται για κάθε βλάβη, ζημία στα προϊόντα ως και για τη μείωση της αξίας τους ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα με χρέωση του ίδιου.


Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε ότι σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, θα υποθέσουμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτόν.

Περισσότερα